fredag den 28. januar 2011

Sand, Vand og cutie backpackere :)

saa er vi endelig kommet vaek fra storebyernes tumulter, og ned til stranden. det her er jo lige praesist det jeg elsker. lange hvide sandstrande, krystal klart vand, dykkershoppe, restauranter og cocktailbarer side om side.

vores lille strandpromonade

da vi stod af flyet, skulle vi have en baad for at komme over til Boracay og solen var hoejt paa himlen. da det er kinesisk nytaar i asien, har Boracay lige sat alle hoteller og resorts pris op med 20 procent, super fedt :( men vi var staedige og fandt os en lille hytte lidt omme bag alle de fansy steder, og fik et super vaerelse med tv, bad og koeleskab til meget billigere penge.

Med båd til Boracay

de sidste dage har vi brugt paa at slappe af. vi har faet maasage nede paa stranden, mens solen gik ned (saa smukt) vi har vaeret en tur i byen og snakket med en masse andre rejsende fra forskellige steder i verden og nu kommer det bedste, - idag har vi dykket. MIN FOERSTE DYKKERTUR I 2,5 AAR. mums det var godt. mette musen er startet paa sit open water kursus i dag, saa hun er kommet paa skolebaenken igen og er ikke nede paa internetcafe og blogge med mig, fordi hun har lektier for til i morgen.

Mette på "skolebænken"


trods det lidt blaesende og overskyet vejr, saa er det lykkedes mig at faa nok sol til at man kan se paa mit ansigt at jeg har haft et par kaempe dykkerbriller paa :) i morgen er Mettes anden dag paa kursus, og der har jeg bestemt mig for at tage dykkerfri dag, saa jeg skal bare tulre lidt rundt og hygge mig.

Dejligt sted at tilbringe en fridag


- said it before, say it again loove phily

Ingen kommentarer:

Send en kommentar