søndag den 30. januar 2011

AV AV min roede numse

De sidste to dage har der stort set vaeret skyfrit paa Boracay, hvilket ogsaa gjorde at jeg bare maette ned paa stranden og slikke sol. og saa skulle man tro at jeg var blevet lidt klogere efter min sidste rejse hvor jeg blev forbraendt, mennnnn neeeeej - selv med en faktor 30, er min soede lille popo, blevet utrolig roed  og oem :( saa idag har jeg for det meste holdt mig inde i skyggen, men skulle lige ned og dyppe mig i det dejlig hav.

Mit herlige skyggeparadis, med udsigt ud over havet og stranden


i morgen regner jeg med at min lille numse er helet, for saa vil jeg tage med mette ud paa hendes sidste dyk paa hendes kursus. vores dykkerinstruktoer har naermest lovet os at det sted vi skal dykke i morgen, er et sted hvor han altid ser havskildpadder, saa hvis vi ikke ser en pade, saa blir vi meget skuffet.

startende solnedgang paa Boracay


ellers har de sidste par dage bare gaaet med hygge og afslapning. har leget lidt med mit kamera i vandet, det er saa maerkeligt at kunne tage sit kamera med ud og svoemme. men kan kun sige at Boracay er PARADIS.

Boracay's super dejlige strand


Ingen kommentarer:

Send en kommentar