fredag den 4. februar 2011

last days in Boracay - Party like a rockstar

de sidste to dage i Boracay, forloeb om dagen meget som de foregaaende. stille og rolig afslapning paa stranden, cafeerne og gaature med af strandpromonaden.

den anden sidste aften i Boracay, tog jeg mig en aftentur alene med forbi alle restaurenterne imens mette var paa nettet og satte mig ind paa Boom Boom bar (ja ved det godt, lyder nasty) og fik mig en iskold Red Horsev(Dejlig staerk filipinsk oel) der moedte jeg 3 soede danske fyre (Michael, Rasmus og Morten) som jeg saa sluttede mig til og gav den vildt gas paa sommerplace hele natten :)

Coto, Alisia, Eric og Mig paa Summerplace

den sidste dag blev Mette faerdigt med sit dykker certifikat (mange gange tillyke med det mette mus) og imens hun tog sidst sidste dyk, koebte jeg en overraskelse til min mutti (ved du laeser med, og du faar det ikke af vide foer du kommet til nha trang)

Mette der tager quiz


- om aftenen var vi inviteret hjem til de 3 danske gutter fra aftenen foer, sammen med to andre piger jeg modte aftenen foer. vi startede hjemme hos dem, paa en lille laekkert hotel, hvor de havde arrangeret lidt live musik fra 2 filipinske snagere og saa hyggede vi med oel og pizza.


Solnedgang paa Boracay strand

hyggeaften hos gutterne. vores egen lille privat koncert


Da klokken blev 10 om aftenen, smuttede vi videre, for vi maatte ikke larme paa hotellet mere. vi hoppede ned paa Boom Boom bar igen og fik os nogle drinks og hoerte forskellige filipinske sangere og bands spille.

Verdens sejeste bas spiller (paa Boom Boom Bar)


vi sluttede natten af paa Summerplace, hvor jeg blev til gaeste bartender. stor saa hele aftenen omme bag baren og hyggede mig med at mixe drinks og feste paa den anden side af baren. super festligt og blev der til de lukkede kl 5.30 naeste morgen.

Rasmus, Coto, Eric, Michael og mig paa Boom Boom bar

Rasmus, mig og Coto

mig bag baren paa summerplace, med stor filipiner mand og en svensker


saa stor tak til Michael, Rasmus og Morten for deres invitation og hyggelig aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar