søndag den 20. februar 2011

back in nha trang, and loving it

ja grunden til at jeg ikke har blogget saa meget her paa det sidste er at vi har vaeret i nha trang, vi har vaeret her i lidt over en uge, og det meste af vores tid er gaaet med at slappe af og sole os paa stranden. vi har tog ogsaa haft en tur til vin pearl, hvilket er en oe der ligger 3 km ude for nha trang hvor vi var i waterpark.


Mette med sin flotte "dragonfruite" - smager lidt af kiwi

mig og krill i poolen ved louisianne

de gamle og soester er ogsaa ankommet, det er super fedt at de endelig kan se hvor jeg boede sidst jeg var ude og rejse. at selvom de har set billeder, kan opleve den stemning der er i byen.

vi har ogsaa haft et par turer i byen. tog mette med paa en pubcrawl 2 dag vi var her, hvor hun fik smagen af nha trangs draebende "bucket" (en lille spand, med en masse alkohold i til 10 kr). pubcrawlen startede paa oceanclub, derefter boozecruise hvor vi spillede klodsmajor med nogle svensker, saa tog vi paa red apple, hvorefter turen fortsatte til guava hvor vi fik min ynglings drink "bilinis" (hvisvin, lys rom, frozen fersken juice og grenadine. lidt ligesom en slushice), saa gik turen til crazy kim, hvor man stadig for de bedste buckets, de koster dog ogsaa 16 kr, saa kritede vi danseskoene og tog paa sailingclub, hvorefter aftenens sjov sluttede paa Why not bar. festlig aften med en masse sjove mennesker paa vejen.

Mig, Win (min gamle kammerat fra sidste jeg boede i nha trang, krill og mette


Drikker billini's med familien og mette paa guava

mit stakkels kamera, har bukket under og er gaaet i stykker. total lort, men har laant mettes kamera saa jeg kan saette lidt billeder ind.

Mette, mor, soes og jeg tog ogsaa paa det lokale markede igaar (Dam market) hvor der er alt fra fake ure, til grimme sko, til silke kjoler og frugt og koed. og i de naeste dage planlaegger vi at skulle ud og dykke. far er idag gaaet igang med sit dykker certifikat, saa imens alle toesserne ligger og slikker sol, maa far nu tilbage paa skolebaenken i 2 dage foer han kan komme ud og dykke.


Paa Dam market, lille vietnamesisk dame og Mette

Mor og Krill paa market

kan kun slutte af med at sige at jeg stadig er forelsket i nha trang, dog er de samme mennekser ikke her nede mere, men den har stadig sin charme.

og saa lige lidt flere billeder:


Mig og Mette fjoller under vandet


Mig og Krill paa stranden

Lidt akrobatik i vandkanten

Mette, Krill og Jeg i poolen med smaa fine blomster

1 kommentar:

  1. hej mus. saa kom vi endelig til varmen. Suuuuuuuuuuuuuuper

    SvarSlet