søndag den 19. juni 2011

Pulau Pangkor - Tanning maraton ready-set-GO

Saa fik vi ogsaa lige presset lidt sol, strand og vand ind i programmet inden snuden vender hjemad. Saa efter en lang dags transport, foerst med bus fra Sandakan til Kota Kinabalu og saa fly fra Kota Kinabalu til Kuala Lumpur plus en times taxa tur fra lufthavnen, valgte vi at snuppe en enkelt overnatning i KL inden turen som til strand.

Glo-aber paa Pangkor

Naeste dag tog vi saa en 4 timers bus tur til Lumut og en sejltur paa 40 min over til Pangkor - og saa var vi endelig i tanning paradis. efter lidt sen frokost gik vi ned for at tjekke stranden ud og suge de sidste solstraaler til os, men endte med at blive paent skuffet, da stranden var en grovstrand med sten sand og der var saa meget affald. mennnn heldigvis ville mette ud og loebe og fandet lige over paa den anden side af en bakke, en super laekker sandstrand, ren og paen med laekkert vand wuhuuu.

'Coral bay' - paen og ren bounty strand og helt for os selv

Det er livet - Slapper af med en bog og 100 plus soda

Hornbill fugle - Malaysias national fugl

Saaa dagen efter begyndte vi vores tanning maraton dag 1, hvor vi absolut ikke skulle lave andet end at ligge paa stranden hele dage, lige udover de enkelte 20 skridt op til en cafe for at spise og drikke :) havde helt glemt at det er maanede siden at jeg sidst havde ligget paa stranden som var paa phiphi, saa blev lidt roed.

Min nye ynglings sodavand

wuhuuu gyngetid
om aftenen gik vi ned paa en restaurent der laa vi vandet og havde fin candellight dinner med solnedgang. og Saadan foregaar hver dag egentlig her paa Pangkor, super skoent. Idag har vi dog vaeret ude og lege paa vandet. vi ville egentlig en tur med banana boat, men tog en roed viper-ting istedet. uhhh det var sygt, vi hoppede bare oven paa boelgerne og vandet sproejtede en lige i oejnene saa man intet kunne se, total X-STREME.

Fantastisk solnedgang

The Red Viper - X-STREME

Er stadig lidt roed (maaske lidt meget) men som min soester ville sige: "hvad der er roedt i dag, er brunt i morgen" - saa bare vent kommer hjem med laekre brune lamseben. see yaa