onsdag den 23. marts 2011

Velsignelse eller forbandelse i Luang Prabang

Som jeg skrev i min blog over Luang Prabang, saa lige inden vi rejse videre blev vi "velsignet" af vores soede Guesthouse ejer, men jeg er begyndt at tvivle paa den velsignelse og tror mere at han har sendt en forbandelse med os. lad mig forklare, lige siden Luang Prabrang, kan man vidst godt sige at vi har vaeret fuldt af lidt uheld.

1) Jeg minster Mettes kamera da vi var paa tubing tur i Vang Vieng, og da floden er mudret og der var meget stroem, var der ikke en chance for at vi kunne dykke ned og finde det igen.

2) Dagen efter tubing, vaagner vi begge op med en masse blaa maerker og vi er oemme over det hele.

3) Da vi kommer til Vientiane, tager vi paa indisk restaurent og ender med begge to at ligge syge hele natten.

4) Vi lejer "motorbikes" og ender med at falde og tilfoere vores allerede oemme kroppe, nogle ekstra krubsaar og en forstuvet tommeltod.

Padichith hvad end du har gjor, stop det - jeg klipper snart det armbaand jeg fik af ham under hans velsignelse af. og saa tror jeg vist nok at jeg skal til at "suck up to my lucky chicken again" saa vi kan komme af med vores bad luck. - hmm overtroisk meget, slet ikke.

- dette var bare et lille ekstra indlaeg, hvis ikke i har laest indlaegget om Vientiane, saa er det indlaegget efter dette -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar